


Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Reklamační řád
Reklamační řád internetového obchodu hadropichna.cz
- Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
- Také se může stát, že Vám zásilka dorazí nekompletní (v případě více balíků) nebo balík dorazí poškozený. V tomto případě bude na vině přepravce, s kterým začneme problém řešit, ale je důležité abyste nás o něm informovali neprodleně – nejdéle do 24 hodin od převzetí. V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.
- Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
- V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce písemně nebo e-mailem, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů
v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. - Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
- Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost GKK STORES, s.r.o. provozující e-shop http://www.hadropichna.cz/je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
- Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním protokolem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu: GKK STORES, s.r.o., Myslbekova 643, 542 32 Úpice. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte. Pokud nedohledáte doklad o nákupu potřebujeme od Vás alespoň číslo objednávky nebo její datum.
Adresa pro vrácení zboží:
GKK STORES, s.r.o.
Myslbekova 643
542 32 Úpice
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!
Prosíme kupující, aby pro reklamaci použili náš protokol níže:
Protokol ve formátu "docx" je pro Vás připraven zde
Protokol ve formátu "pdf" je pro Vás připraven zde